تركيدن ایران فوتبال فوتبالی مراسم ختم

تركيدن: ایران فوتبال فوتبالی مراسم ختم مراسم تشییع فدراسیون فوتبال علی خسروی کارشناس داوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ده نمکی کتاب خاطراتش را می نویسد

مسعود ده نمکی کارگردان سینما در پاسخ به اینکه سخت ترین نقدی که به او شده است چه بوده هست، گفت: دیگر ضد ضربه شده است ام، نقد سخت و نرم ندارد. هنگامی که کاری تولی

ده نمکی کتاب خاطراتش را می نویسد

ده نمکی کتاب خاطراتش را می نویسد

عبارات مهم : سینما

مسعود ده نمکی کارگردان سینما در پاسخ به اینکه سخت ترین نقدی که به او شده است چه بوده هست، گفت: دیگر ضد ضربه شده است ام، نقد سخت و نرم ندارد. هنگامی که کاری تولید می کنم خودم را جهت فحش ها آماده می کنم…

به گزارش ایران،سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون دوشنبه ۱۶ مرداد در برنامه عصرگاهی شبکه یک میزبان مسعود ده نمکی، کارگردان سینما بود.

ده نمکی کتاب خاطراتش را می نویسد

ده نمکی با حضور در این برنامه در پاسخ به این پرسش ضیاء که آیا کمتر خبری از او هست، اظهار کرد: کم کار نشده ام. برنامه ام اینگونه است که هر دو سال یک فیلم بسازم. کنار فیلمسازی کارهای دیگری مثل نوشتن کتاب از جمله خاطرات خودم و زندگینامه طیب حاج رضایی را انجام داده ام.

وی راجع به تغییرات پیش روی حوزه فرهنگ و وزارت ارشاد از بیان موضع خود پرهیز و بیان کرد: حوزه فرهنگ را باید در سطح کلان دید و وزارت ارشاد فقط باید یکی از نهادهای متولی این حوزه باشد. شورای عالی انقلاب فرهنگی، صداوسیما و بعضی نهادها را داریم که در کنار وزارت ارشاد دانه های تسبیح این حوزه هستند ولی بعضا شاید قدرت اجرایی کافی را نداشته باشند.

مسعود ده نمکی کارگردان سینما در پاسخ به اینکه سخت ترین نقدی که به او شده است چه بوده هست، گفت: دیگر ضد ضربه شده است ام، نقد سخت و نرم ندارد. هنگامی که کاری تولی

اولین فیلمم توقیف شد

این کارگردان در این باره که گزینش وزیر بر شرایط اکران فیلمهای او تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت من نخستین فیلمم که با نام «فقر و فحشا» ساختم توقیف شد. البته این فیلم در دولت قبل آزاد شد.

ده نمکی راجع به نقل قولی که ضیاء از جانب او بیان کرد، افزود: اینکه بعضی فیلمهایی که توقیف می شوند با بودجه دولتی ساخته شده است اند، حرف من نیست. ولی حرف بدی هم نیست. به عنوان نمونه گاهی دیده ایم که با بودجه جنگ، فیلم ضدجنگی ساخته اند؛ اینکه اصلاً آیا جنگیدیم؟ حیف شد کاش نمی جنگیدیم! به جای اینکه ارزشهای این حرکت را نشان بدهند حرفهای شبه روشنفکری می زنند.

از ۱۹ سالگی تیتر روزنامه ها بودم

ده نمکی کتاب خاطراتش را می نویسد

این فعال مطبوعاتی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: یکی از شاخصه های من این است که از ۱۹ سالگی تیتر روزنامه ها بودم. سال ۶۷ که جنگ تمام شد وارد فضای اعتراضی شدم و از آن موقع تمام حرفهایی که چه از قول من در جراید نقل شده است چه حرفهایی را که دیگران راجع به من زده اند آرشیو کرده ام تا بعدا معلوم شود در تاریخ چه کسی درست می گفته است.

ضدضربه شده است ام

وی در پاسخ به این پرسش ضیاء که سخت ترین نقدی که به او شده است چه بوده، بیان کرد: دیگر ضدضربه شده است ام، نقد سخت و نرم ندارد. هنگامی که کاری تولید می کنم خودم را جهت فحش ها آماده می کنم.

مسعود ده نمکی کارگردان سینما در پاسخ به اینکه سخت ترین نقدی که به او شده است چه بوده هست، گفت: دیگر ضد ضربه شده است ام، نقد سخت و نرم ندارد. هنگامی که کاری تولی

ده نمکی ادامه داد: اخراجی های یک یا دو بود که همزمان با فیلم «درباره الی» ساخته شد. از اول بعضی تقابلی بین این دو فیلم ایجاد کردند. آن وقت منتقد سینمایی را به من معرفی کردند که در یکی از دهات شمال زندگی می کند و افرادی مثل آقای کیارستمی جهت دیدن او به شمال می رفتند. او در ۲۰ صفحه تفاوت این دو فیلم را نوشته بود و نوشته منصفانه ای هم داشت. نقد او را قبول دارم چون می دانم مثل بعضی منتقدان روابط عمومی فیلم نیست که بخواهد هر طوری شده است از یک فیلم تعریف کند یا مثل بعضی دیگر هر طوری شده است فیلم را بزند.

اگر کسی بخواهد رکورد «اخراجی های ۲» را بزند باید فیلمش ۵۰، ۶۰ میلیارد بفروشد

ده نمکی کتاب خاطراتش را می نویسد

این کارگردان در بخش دیگری از حرفهایش گفت: «اخراجی های ۲» هشت و نیم میلیارد فروخت. هرکسی بخواهد آن رکورد را بشکند باید فیلم او حداقل ۵۰ یا ۶۰ میلیارد بفروشد.

«اینطور آدمی نیستم که بگویم اگر مردم فیلم مرا دیدند فهیم هستند و اگر ندیدند دیگر فهیم نیستند!» او بعد از بیان این جمله، راجع به اوضاع فعلی اش توضیح داد: تبعات شهرت زیاد است و فعلا دوست دارم از نظرها دور بمانم و فید شوم تا به کارهایم برسم.

همان لباسی را می پوشم که در گذشته می پوشیدم

وی در پاسخ به این پرسش ضیاء که اینکه بعضی می گویند او بعد از ورود به سینما خیلی پولدار شده، تصریح کرد: من همان لباسی که در گذشته می پوشیدم حالا هم می پوشم. به هر حال صنعت سینما اینگونه است که در یک فیلم سرمایه گذاران هستند که سود مهم را می برند. در بعضی فیلمها سهم من در سرمایه گذاری زیاد بوده و گاهی کمتر.

ده نمکی ادامه داد: گفتن ندارد خیلی وقتها من جهت کارهای فرهنگی که انجام دادم از درآمد سینما گذاشتم. چون نه ژنش را داشتیم نه سهمی از انقلاب که به ما بدهند یا بخواهیم که بدهند! می خواستیم هم نمی دادند. من هم رویش را نداشتم دستم را جلوی دوستان دراز کنم. چون ۷، ۸ سال از آن گذشته می گویم. مجموعه پژوهشی جهت جنگ با حضور ۵۰ نیرو انجام می دادم که حاصل آن یک مجموعه ۸۰ جلدی و ۱۴ میلیارد خرج آن شد و من دو سه میلیارد از درآمد سینما را خرج آن کردم.

با دست خالی هم می شود کار کرد ژن آنچنانی نمی خواهد

وی تأکید کرد: هنوز وقت نکردم منزل ای از این درآمدها بخرم. زدن بعضی حرفها فقط جهت این است که جوانها بدانند که با دست خالی می شود کاری کرد نه ژن آنچنانی می خواهد نه پول بادآورده دولتی. اگر نیت خالص باشد خدا نمی گذارد طلبکارش باشی و یک قران بگذاری زیاد به تو برمی گرداند.

ده نمکی راجع به فعالیت های مطبوعاتی خود نیز گفت: ۲۲، ۲۳ سالم بود که نشریه راه انداختم و حتی پول صفحه بندی نداشتم ولی از چاپ اول که تیراژ ۵ هزارتایی داشت تا تیراژهای بالاتر ۳۰ هزار و بالاتر رفتیم و ۱۰ سال هفته نامه مان پرطرفدارترین بود. این نشریه ام را می بستند، آن یکی را باز می کردم…

وی راجع به مستندهایش گفت: لس آنجلس تایمز مثل بعضی رسانه های ایرانی نیست که پول بدهیم و برایمان مطلب بزنند. ما هم ارتباطی با آنها نداشتیم ولی آمدند و راجع به مستند من نوشتند.

بارها به خاطر نقدهای انقلابی ها گریه کردم

او در بخش دیگری از سخنانش راجع به تصویر العمل به نقدها گفت: بارها نشسته ام و گریه کرده ام، آن هم به خاطر نقدهایی که نشریه های انقلابی به «فقر و فحشا» وارد می کردند.

بهترین بازیگر مرد؛ اکبر عبدی، بازیگر زن خوب زیاد داریم، عالی ترین کارگردان حاتمی کیا و عالی ترین فیلم دیده بان

ده نمکی در آخر در پاسخ به پرسش ضیاء در این باره که عالی ترین بازیگر مرد، زن، کارگردان و فیلم محبوب ایرانی و خارجی او کیست، بیان کرد: عالی ترین بازیگر مرد کشور عزیزمان ایران اکبر عبدی هست. بازیگر زن خوب زیاد داریم. کارگردان محبوب من آقای ابراهیم حاتمی کیا است و فیلم محبوبم «دیده بان» هست. فیلم خارجی را هم نمی گویم، همه می روند می بینند پرفروش می شود!

«فرمول یک» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی، شنبه تا چهارشنبه بین ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود./ روابط عمومی «فرمول یک»

واژه های کلیدی: سینما | بازیگر | سینمایی | کارگردان | اخبار فرهنگی و هنری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه